Handelsbetingelser
Sprogakademiets handelsbetingelser
For kurser og uddannelser.
Tilmelding, personligt ansvar
Din tilmelding sker på individuel basis og binder dig som deltager. Se, hvordan vi behandler dine personoplysninger i vores persondatapolitik.
Afmelding og omlægning
Afmelding eller ændring til en anden kursusafholdelse kan foretages skriftligt (brev eller e-mail) i henhold til nedenstående vilkår:
-
Indtil 6 uger før kursusstart: gratis afmelding
-
Mellem 6 og 4 uger før kursusstart: 25 % af kursusprisen opkræves
-
Mellem 4 og 2 uger før kursusstart: 50 % af kursusprisen opkræves
-
Mindre end 2 uger før kursusstart: 100 % af kursusprisen opkræves
Ved sygdom eller anden hindring har du mulighed for at overdrage din plads til en relevant kollega.
Aflysning
For at sikre kursusudbyttets kvalitet forbeholder Sprogakademiet sig retten til at aflyse kurser. Dette kan ske, hvis deltagerantallet vurderes at være for lavt til at sikre et godt læringsforløb. I så fald tilbydes en plads på næste afholdelse med samme indhold. Ønskes dette ikke, udstedes automatisk kreditnota for det berørte kursus.
Priser
Alle angivne priser inkluderer kursusmaterialer og forplejning, medmindre andet er anført, men ekskluderer moms, rejse og ophold, medmindre det fremgår særskilt. Fakturering sker straks efter tilmelding. Sprogakademiet forbeholder sig ret til prisændringer samt forbeholder sig muligheden for trykfejl.
Betaling
Manglende fakturaoplysninger
Manglende eller ukorrekte fakturauoplysninger – eksempelvis firmanavn, EAN-nummer eller indkøbsordrenummer – som medfører genfakturering, pålægges et gebyr på 500 kr.
Betalingsbetingelser
Betaling skal ske netto 30 dage fra fakturadato.
Manglende betaling
Ved for sen betaling påløber rente på 1,8 % pr. påbegyndt måned samt et rykkergebyr.
Klager og indsigelser
Ønsker du at indgive en officiel klage over kursusforløb, service eller andre forhold, bedes dette ske skriftligt via e-mail til info@sprogakademiet.dk. Vi bestræber os på at svare senest inden for 4 arbejdsdage.
